Saturday 19 March 2016

Home.

Domek malutki, w którym wszystko się zdarzyć może  :). Zamieszkał w doniczce ;).
Miałam pomysł na dekorację z białych kwiatów, ale pomyślałam, że lepiej będzie kontynuować ten fiolet, który tak przypadkiem się znalazł w moim ogródku :). A co tam, jak przekwitną, to zmienię ;).







Jak u Was przygotowania do nadchodzących Świąt? :) Macie już dekoracje? :) Bo u mnie przyznam się, skromnie :). Na pewno ubierzemy jedno drzewko w ogródku, mamy już plastikowe jajeczka :).

Pozdrawiam serdecznie :) <3
SHARE:

5 comments

  1. Domek ślicznie prezentuje się wśród kwiatków :) U mnie nie ma żadnych ozdób :P

    ReplyDelete
  2. Ślicznie. U mnie w ogrodzie dziś pierwsze porządki.I zauważyłam trzy hiacynty z cebulek z zeszłego roku :)

    ReplyDelete
  3. hej kochana! przepiękna dekoracja z domkiem :)))
    co do świątecznych przygotowań to my jak zwykle wyjeżdżamy, ale pisanki zrobione - dziś się pojawiły na blogu. buziaki

    ReplyDelete
  4. Prześlicznie to wygląda, ja poluję na białe bratki :)

    ReplyDelete
  5. Piękna dekoracja, nie mówiąc już o kwiatach:))))) pozdrawiam i najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne!Anna

    ReplyDelete

© White Valley. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig